Komunikat Panasonic Polska:
Z przyjemnością informujemy, że już od tego miesiąca (maja 2021) klienci końcowi mają możliwość korzystania z dedykowanego specjalnie dla nich numeru infolinii oraz formularza kontaktowego.
Celem Contact Center B2C jest zapewnienie klientom końcowym wsparcia przed i po zakupie urządzeń z kategorii ogrzewania i klimatyzacji. Na naszej stronie internetowej działu Aircon, klient końcowy w odświeżonej zakładce "Skontaktuj się z nami" odnajdzie formularz kontaktowy oraz numer telefonu: 800 080 911.
Serwis jest płatny
Niemal wszyscy producenci urządzeń wykorzystywanych do zasilania budynków w energię, wymagają regularnego przeprowadzania przeglądów serwisowych przez autoryzowanych serwisantów. Jest to jeden z podstawowych warunków udzielanej przez producenta gwarancji.
Nasza firma świadczy autoryzowane gwarancyjne i pogwarancyjne usługi serwisowe na rzecz firm: Panasonic, Rotenso i SolarEdge.
Koszty usług serwisowych są zróżnicowane. Zależą od producenta, rodzaju instalacji i wykorzystywanych w niej urządzeń. Szczegółowy cennik usług serwisowych znajduje się tutaj.
Serwis jest płatny - ale od czego jest nasza PROMOCJA ?
Tylko niektórych stać na kolekcjonowanie dzieł sztuki, za to wszyscy mogą zbierać DARMOWE SERWISY korzystając z promocji
BIPO PODAJ DALEJ.
Wystarczy polecić nas rodzinie, znajomym, sąsiadom. Za każdego tak pozyskanego nowego Klienta, nasz dotychczasowy Klient otrzyma 100% rabatu na serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny.
Regulamin promocji dostępny tutaj lub w siedzibie naszej firmy.
Możesz już teraz zgłosić zainteresowaną osobę klikając
przycisk poniżej i wypełniając ankietę.
Serwis jest ważny
dzięki serwisowaniu Twoje urządzenia w czasie gwarancji i po jej zakończeniu będą pracowały wydajniej, dłużej i taniej
Brak regularnego serwisu prowadzi do utraty gwarancji
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave